Recent nieuws
8/15/2012
Call Recorder Pico ontvangt MKB Proof award!De MKB Proof Award wordt toegekend aan producten en diensten die voldoen aan de ... lees meer »
2/21/2012
Call Recorder Pico Installatie instructie video!Om de al eenvoudige installatie van de Call Recorder Pico nog duidelijker te mak ... lees meer »
7/5/2011
BPSOnline.nl - Vanaf nu kunt u ook online bestellen!Met gepaste trots presenteert BPS International BV haar geheel nieuwe webshop. M ... lees meer »
PDF Brochures
Hier vind u alle PDF brochures omtrent de Call Recorder Pico.


Bekijk overzicht
REFERENTIES
  • Lees meer Peter Smit
    Goedemensen
  • Lees meer Peter Duinkerken
    VergelijkShop
  • Lees meer Luuk Peters
    Mach4Metal
Klanten & Partners
Peter Smit

Goedemensen is specialist in detachering en werving & selectie voor financiële functies. Of u nu een baan zoekt, of als organisatie een nieuwe medewerker. Goedemensen ondersteunt u bij uw zoektocht naar uw ideale baan/medeweker. Goedemensen werkt op een intensieve resultaat gerichte manier, zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Goedemensen is informeel betrokken en professioneel.

Waarom een Call Recorder?

Binnen een detacheringbureau zoals Goedemensen wordt veel gebruik gemaakt van telefonische communicatie. Zo bellen er dagelijks tientallen werkzoekenden naar het kantoor voor informatie of bijvoorbeeld om een afspraak te maken om de eigen capaciteiten en wensen toe te lichten. Tevens wordt er veel getelefoneerd met organisaties die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers.
Tijdens de telefoongesprekken met werkzoekenden en organisaties worden belangrijke afspraken gemaakt waaraan beide partijen zich moeten houden. Met behulp van Call Recorders worden deze afspraken vastgelegd, zodat hier later geen onduidelijkheden over kunnen ontstaan. Hiernaast is Call Recording ideaal voor het trainen van de telefoonmedewerkers van Goedemensen. De telefoongesprekken kunnen namelijk worden teruggeluisterd en geëvalueerd. Op deze manier wordt de kwaliteit van de telefoonmedewerkers zo hoog mogelijk gehouden en zijn klanten des te meer tevreden.

De Call Recorder Pico!

Peter Smit (Directeur van Goedemensen) over de Call Recorder Pico van BPS International: “We hebben de Call Recorders Pico aangeschaft om onze dienstverlening te optimaliseren. Ze zijn eenvoudig te installeren en te bedienen. De telefoongesprekken van de verschillende recorders worden centraal in 1 archief opgeslagen, zodat de supervisor vanaf de eigen werkplek de medewerkers kan evalueren. Belangrijke gesprekken zijn snel en eenvoudig terug te vinden. Met behulp van de Call Recorders zijn onduidelijkheden over gemaakte afspraken verleden tijd. Tevens wordt de kwaliteit van de belmedewerkers hoog gehouden. Al met al is de Call Recorder Pico voor ons een goedkope doch uiterst geschikte oplossing”.

« terug