TOEPASSINGEN VAN DE PICO

Waarom telefoongesprekken opnemen?

  • Trainen en evalueren van uw medewerkers/agents
  • Neem uw telefoongesprekken op om problemen te voorkomen die gepaard gaan bij het onvolledig noteren van orders, verloren gaan van leveringsdetails of meningsverschillen over prijzen
  • Het beschermen van uw transacties door het kunnen overleggen van ‘wie zei wat’ opnamen in een dispuut kan doorslaggevend zijn en bespaart u tijd én uiteindelijk geld!
  • Uw (belangrijke) gesprekken digitaal archiveren: ook in het kader van (wettelijke) dossiervorming. Duidelijker en tijdbesparend in vergelijking met hard-copy gespreksverslagen;

De Call Recorder Pico:

  • Snel en eenvoudig terugluisteren telefoongesprekken
  • Snel en eenvoudig terugluisteren Skype gesprekken
  • Gespreksopnamen afspelen in een telefoongesprek
  • Gespreksopnamen doorsturen via e-mail

Het toepassingsgebied van de Call Recorder Pico van Vidicode is gevarieerd:

Een aantal voorbeelden:

  • Contact Centers
  • Training & Opleiding organisaties
  • Telemarketingbureaus
  • Particulieren
  • Scholen
  • Beleggingsondernemingen
  • Groothandels
  • Gemeenten
  • Detacheringsbureaus
  • Incassobureaus
  • Pensioenfondsen
  • Financiële banken
  • Journalisten
  • Zorgsector
  • Uitgeverijen